Blijf ondernemen in jouw kracht.
Dan houd ik mij Besig met jouw administratie.
Over Besig
Al 25 jaar heb ik administratieve ervaring opgedaan bij verschillende bedrijven. Met mijn kennis en ervaring heb ik nu de stap gemaakt om volledig als zelfstandige aan de slag te gaan. Met mijn voorliefde voor Zuid-Afrika, is de naam “Besig” ontstaan.
Mijn doel?
Ervoor zorgen dat jij (ZZP’'r of kleine MKB’'r) kan blijven ondernemen in je kracht, waarbij ik me volledig Besig hou met jouw administratie.
Je kent het misschien wel, je administratie blijft altijd liggen tot het einde van de maand. Je hebt te weinig kennis of het is gewoon niet je ding. Als je je administratie op een juiste wijze inricht, kan het je uiteindelijk geld & tijd besparen.
Laat het over aan Besig, zodat jij je kan focussen op hetgeen waar jij echt goed in bent.
Een vast aanspreekpunt, geen wisselende contacten
Flexibel, ik ben al vanaf een paar uur per week inzetbaar
De schakel tussen jouw onderneming en de boekhouder
Hulp bij administratieve taken zoals facturatie, boekingen, bankbetalingen tot het efficiënter inrichten van jouw administratieve proces
Waar kan ik je bij helpen?
Met 25 jaar aan ervaring, kan ik je helpen bij ieder aspect van jouw administratie
Jouw administratieve verplichtingen
Van facturatie, inkoop tot debiteuren beheer
Procesoptimalisatie
Het inzichtelijk maken van jouw administratie, zodat deze je ondersteunt en je nog meer inzage geeft
Achterstallige administratie wegwerken
Zodat jij je kunt focussen op zaken waar jij weer blij van wordt
Advies
Een klankbord voor jouw administratie en/of hulp bij gesprekken met personeel of andere personele aangelegenheden
Inzichtelijk maken van cijfers
Zodat je nog harder kunt groeien en op ieder moment weet hoe je er (financieel) voor staat
Crediteuren & debiteurenbeheer
Door je beheer slim uit te voeren kun jij geld en tijd besparen

Is het weer tijd voor jouw administratie? #tijdrovendeklus
Ik pak het graag voor je op, zodat jij kunt doen waar je echt blij van wordt.